Kuharija

Translate

četrtek, 21. marec 2013

Modni dodatek - pleten šal



Danes, ko sem bila v trgovini Elna v BTC-ju, kamor sem šla iskat kroj za moj plašček, sem zagledala pisano, zankasto volno. Iz povsem iste volne je pred nekaj dnevi imela narejen šal moja sodelavka in že takrat mi je padel v oči. Volno sem seveda kupila. In ne ene, kar dve klopki, pri sebi pa sem si mislila, da spet kupujem na zalogo, saj pri dveh malih, energije polnih otrocih, službi, gospodinjstvu, odločitvi, da grem na dm tek,... pač ne bom imela prav dosti časa za pletenje. Ampak nakupu se nisem mogla upreti, predvsem zato, ker sem imela v mislih besede sodelavke, ki je trdila, da se to le nekako zvije in preplete - kar na roke. In še dobro da se nisem. V desetih minutah sem imela narejena dva šala! Navodila najdete tukaj. In verjemite, tole zna splesti vsak. Pa tudi, če ima dve levi roki :) Ko sem videla tale tutorial, sem se prav na glas nasmejala. Kaj tako preprostega, hkrati pa čudovitega in povsem na hitro narejenega pa še ne.


Poskusite sami. Prepričana sem, da bo uspelo vsakomur - tistim, ki ste mojstri pletenja in tistim, ki ročnih spretnosti sploh nimate.

In ne pozabite, da so pomladna jutra še zelo hladna, zato so šali še kako dobrodošli ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar