Kuharija

Translate

petek, 15. marec 2013

Kolekcija Ko se ptički ženijo

Morda bi morala besedico kolekcija dati v narekovaje, saj predstavljam le dva kosa oblačil - oblekco za mojo pupo in hlače za ta malega. Ampak se mi je tako luštno zdelo napisati kolekcija, saj je bil pri obeh motiv ptiček, da nisem mogla mimo te besedice :)

Mišljeno je bilo, da bosta vsak svoj kos oblekla v torek, ko so ptički imeli svoj dan. Vendar se nam ni povsem izšlo. Pri otrocih je pač težko vse v naprej splanirat. Nikoli namreč ne veš, kdaj bo začrtano pot prekrižala gripa, viroza,...

Kot rečeno, sem pri snovanju ideje imela v mislih ptičke. In tako je nastala oblekca iz jeansa, kombinirana z blagom potiskanim s ptički. Oblekica je posebna zaradi žepka na desni strani, ki je v obliki ptičje hišice. Kroj je sicer vzet iz ene izmed revij Ottobre, vendar je ideja o aplikacijah, žepkih in sredinske pasu povsem moja. Ker sem imela premalo jeansa, da bi kroj urezala povsem natančno, sem delala sestavljanko (posebej sem izrezala zgornji del in posebej spodnjega). Nastala je precej privlačna dekliška oblekica, ki je podložena in bo zelo uporabna v prihajajočih pomladnih dneh.



 












Za fantovske hlače sem uporabila stare moške žametke. Za kroj sem vzela eno izmed mnogih trenirk, ki jih moj fant rad nosi. So povsem enostavne hlače z elastiko v pasu in našitkom za zaščito kolen. Na ptičke pa spominjajo očke sovice, ki kukajo iz žepa na zadnji strani. Narejeno hitro in nič komplicirano.

 























Navodila za izdelavo obojega sledijo v kratkem ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar