Kuharija

Translate

nedelja, 24. marec 2013

Izdelava butar'ce

Potrebujemo:

  • rolico WC papirja (lahko tudi kuhinjskih brisačk,...),
  • pisan papir,
  • zelenje (mi smo uporabili pušpan in bršljan),
  • giljotino (ali škarje ali pastamašino),
  • lepilo.
Če imate pastamašino bo tale del precej enostaven. Malce več dela bo z rezanjem tarkov za mašnice na giljotino. Najbolj zamudno je seveda delo s škarjami. Torej, če le imate pastamašino, papir vstavite vanjo in zavrtite ročko. Ven bodo prišli trakovi iz katerih nato izdelajte mašnico, kakršno poznamo recimo kot zaščitni znak boja proti aidsu ali raka na dojkah. Moram pa tule takoj povedati, da moja paštamašina reže le cca. 0,6 cm široke trakove, zato sem se na koncu vseeno odločila razrezati papir z giljotino. Tanki trakci so sicer šik, vendar je ta projekt v prvi vrsti namenjen otrokom, zato je bolje, da so trakov širši.

Papir razrežemo na 2 cm široke trakove, iz katerih nato izdelamo mašnice. Vsako posebej zlepila in jo nato prilepimo na rolico. Spodnjo vrstico utrdimo s selotejpom. Na vrhu v rolico potisnemo šopek zelenja. Nato pa še spodaj obdamo rolico z zelenjem, da zakrijemo zaključek lepljenja. Celotno zelenje utrdimo s povezovanjem in butar'ca je narejena. Spodaj še slikce postopka.

Veselo ustvarjanje.

Pisani, 2 cm široki trakovi.

Trakovi že zlepljeni v mašnice, ki čakajo, da jih nalepimo na rolice.


Prva vrsta mašnic je že prilepljena. Nadaljujemo v iste ritmu in oblepimo celo rolico.
  
Rolica je polepljena in manjka ji zelenje.
Skozi rolico potisnemo šop zelenja. Zelenje naj bo takšne dolžine, da  dobimo vrh in pecelj butr'ce.

Tako zgleda skoraj končana buta'ca. Manjka le še spodnje zelenje, ki prekrije zaključek lepljenja.
  
Tako. Butar'ca je končana. Ker je namenjena moji punčki, je spodaj povezana kar s tilom. Tako je še bolj šik.

2 komentarja:

  1. Noro!! Navdušena! Bravo!
    p.s.: Sem probala včeraj tole sama naredit, pa se mi mož smeje, zakaj nisem sedaj objavila še slike... Svojega skrpucala, ki je romalo direkt v smeti...Hahaha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj v smeti??? Škoda. Nič ne more biti tako zelo zanič, da ni za uporabo. Moram pa reči, da bom prihodnje leto raje uporabila krep papir. Bo mehkejši in tako se lepše prilagodi rol'ci. Jaz sem sicer naredila še dve klasični s povezovanje in sem prav ponosna, ker včeraj pri maši ni nobena razpadla. Kljub premetavanju po otroških rokicah :)

      Izbriši