Kuharija

Translate

sobota, 16. marec 2013

Iz starega v novo

Že nekaj časa imam doma pariško majčko roza barve, ki mi jo je za mojo punco dala nečakinja. Njej je namreč postala prekratka. Ker pa sta punci po letih močno narazen, bi moja Maša morala še kar nekaj let počakati predno bi jo lahko oblekla. Kar pa se mi je zdelo škoda, pa tudi prostora za vsako majčko v omari pač ni. Tako sem se je lotila predelati.

Povsem enostavno in izredno hitro (v roku pol urce) so nastale 3/4 harem hlačke, ki so zaradi elastike v pasu ter bombaža moden in hkrati udoben kos, ki bi jo morala poznati vsaka otroška garderoba :).

Povsod, kjer je označeno odrežemo in ponovno zašijemo. Zgoraj dodamo elastiko za pas.


In hlače so pripravljene za nošnjo. 


1 komentar:

  1. Hudo Linči - krasne hlače, pa še pametno uporabljeno in reciklirano blago, da se ne zapravlja denarja po nepotrebnem! In tako enostavna (hkrati pa nam ne bi prišla na misel, če ne bi tako eksplicitno prikazala!) ideja - za lep in praktičen učinek. Bom tudi sama poskusila. Tenks!

    OdgovoriIzbriši