Kuharija

Translate

nedelja, 10. marec 2013

Gregorčki - 3. del: pripravljeni na plovbo

Še zadnja objava tega projekta :) Ja, res je. Izkazalo se je, da je bil tole pravi mali projekt. Od nabiranja, izdelave hišk, do dokončanja splava iz rogoza in postavitve hišk nanj. 

Manjkal nam je torej le še splav. Lotila sem se ga povsem po svoje in po domače. Spodaj v slikah je prikazan postopek izdelave. 

Uporabila sem nabrani Rogoz in vrv iz konoplje. 



Šop Rogoza sem povezala z vrvjo.
Pri tem sem začetek šopa povezala prepleteno (kot se vidi na spodnjih slikah) in tako dosegla bolj ploščato obliko šopa.







Ko sem cel šop obvila z vrvjo, sem na koncu vrv zavezala in odrezala. Postopek zavezovanja je viden na spodnjih slikah.




Po tri take šope sem povezala skupaj na enak način, kot sem opisala - torej s prepletanjem.

 Iz vsega Rogoza sem dobila tri velike šope. Na koncu splav zgleda takole.

Bomo videli, kako dolgo bo zdržal na gladini :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar